Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-23, 13:29   #11
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Realitetsorientering priser for sommerferie (syden)

Det er dyrt med charter, men dersom ein har litt strenge krav til bostandard og beliggenhet er det jammen meg dyrt å leie hus og bestille flybillettar sjølv også.
I fjor prøvde eg å finne ut om vi kunne spare pengar på å bestille fly+ hus på Kypros og fant ut at det faktisk blei billigere å reise med Ving.
Det var ein del hus med ok pris, men desse låg såpass langt unna strand og butikkar at vi måtte ha leiebil. Og då blei totalprisen høgare enn med Ving leilighet med gangavstand til alt.

I sommar skal vi leie hus på den franske rivieraen, og det var iallefall ikkje billig! Vi har veldig lyst til å ha privat basseng, så då måtte vi eit stykke opp i fjellsida for å finne noko som ikkje kosta ein formue. Dermed må vi ha bil for å komme oss til strand og matbutikk og togstasjon. Og leiebil-prisar var så absurd dyrt at vi faktisk endte opp med å bestemme oss for å køyre ned til Frankrike. Det blir dyrt det også, men billigere enn fly+leiebil.

Dersom Ving hadde hatt fine leilighetshotell med basseng og gangavstand til strand og butikkar på den franske rivieraen hadde eg glatt valgt det. Trur vi hadde komt billigere ut av det enn det vi gjer no.

Men dersom ein ikkje har så strenge krav til standard og kan nøye seg med leilighet med tilgang til eit fellesbasseng 5-10 minutters gange frå leiligheita og buss til stranda kan ein heilt sikkert spare ein del i forhold til charterferie.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat