Tråd: Banner du?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-07, 12:14   #51
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Banner du?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Å si at banning bare skyldes dårlig ordforåd synes jeg er litt for enkelt. I mine øyne kan man uttrykke noe mer eller noe annet ved å bruke banneord, som jeg opplever som sterkere ord. Det betinger dog at personen som snakker faktisk bruker hele skalaen av ord, og ikke slenger på "jævlig" i annenhver setning.

Jeg trodde også dette da jeg var yngre og bannet mye, men jeg har dog funnet ut at jeg klarer å uttrykke meg ganske så godt uten å bruke ordene.
Det at ordene av enkelte brukes flere ganger pr setning har også gjort dem mindre sterke i mine øyne. Hvor sterkt et ord blir avhenger også veldig av hvordan en person snakker til vanlig.

Hvis man bruker hele spekteret i språket og ikke overdriver i vanlig dagligtale tror jeg folk lett legger merke til det når helt vanlige forsterkende uttrykk blir brukt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat