Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-07, 12:29   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Dårlig sammenligning.
Å fjerne politisk reklame før et valg viser liten respekt for ytringsfrihet.

Jeg hadde vært enig i den påstanden hvis safran samlet alle ungene i nabolaget og oppmuntret / beordret dem til å rive ned plakatene.

Nå har det seg slik at enern er safrans datter, og det er safrans oppgave å "fylle henne" med holdninger, meninger og verdier hun mener er bra for barnet. Barn bør i mine øyne ikke vokse opp som tomme skall (som ser ut til å være den nye trenden), de trenger vår input og veiledning.

Jeg hadde ikke reagert nevneverdig på hendelsen, og safran har også forklart at det var venninnen til enern som gjorde det, på egenhånd. At de ble inspirert av safran spiller ingen rolle, hun gav beskjed om å ta den ned fra deres postkasse, ikke alle andres. Barn kan tenke og handle selv, vett du. Jeg ville i ettertid sagt at det var greit å ta den ned fra vår postkasse, og latt det bli med det.

Sist redigert av Skremmern : 25-08-07 kl 12:34.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat