Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-23, 19:51   #9
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener styrke, det er den eneste halvorganiserte fritidsaktiviteten. Det gjør jeg først og fremst sammen med Skilpadda. Så liker jeg å gå på teater og kino og gjør det av og til med venner, eller gå på pub og skravle. Mannen og jeg har også et vennepar som vi spiller langvarige brettspill sammen med. Også går jeg av og til turer med hunden sammen med venner eller mora mi.

Jeg har i perioder prøvd å gå på strikkecafeer og strikk og drikk, men det var generelt vanskelig å få kabalen til å gå opp. Trene MÅ jeg, så det er ikke akkurat en fritidsinteresse på den måten, så det blir prioritert.

Hjemme leser, strikker, syr, maler og hager jeg. Jeg liker å gå på tegne- og malekurs.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat