Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-23, 12:18   #14
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Lite hensiktsmessig måte" på engelsk?

Takk for alle tilbakemeldinger og interessant diskusjon. Jeg har løst det med deres innspill. Mottakeren var fra et annet, ikke engelskspråklig, europeisk land. H*n var skikkelig sur, uvillig og uhøflig, så jeg ville "underdrive" i min tilbakemelding. Den egentlige tilbakemeldingen kunne vært "kan vi få en annen kontaktperson for deg er det f**n meg helt umulig å jobbe med".

Jeg opplever ofte det som Isprinsessen sier, vi er rett på sak uten høflighetsfrasene. Jeg sendte en e-post første dag etter nyttår, og purret den noen dager senere. Svaret etter purring begynte med godt nytt år etc., og skjemmes over å se at jeg overhodet ikke har tatt med noe sånt i noen av e-postene. Svenskene er jo veldig flinke til å ønske en "jättefin" helg etc., noe jeg aldri kommer på å gjøre. Jeg synes sånt blir litt overflødig, samtidig som jeg synes det er litt hyggelig.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat