Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-23, 13:51   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie ut hytta - hva må man tenke på?

Jeg kan skrive litt om hva jeg setter pris på som gjest? Vi har leid hytter både i Norge og utlandet, enkle overnattinger og lengre perioder.

Jeg setter pris på at håndklær og sengetøy er inkludert. Det tar mye plass i bagasjen. Jeg kan sette på selv, men syns det er ekstra hyggelig å komme til hus der det er redd opp.

Syns det er fint å ha tilgang på basisvarer som kaffe, te, sukker og krydder. Samt dusjsåpe og håndsåpe.

Syns det hadde vært rart å betale ekstra for ved, men har ikke leid hytter over lengre tid på vinteren så vet ikke hva som er vanlig.

Det er veldig vanlig med skriv om hva som forventes av leietaker, best å sende det ut ved avtaleinngåelsen også, ikke bare ha det liggende.

Jeg syns ofte det ikke er vasket rent nok når leietaker er ansvarlig selv.

De stedene vi har likt best er de med klare «regler» så vi vet hva vi går til, og litt ekstra; som info om stedet, turer, tips til hvor de har den gode kaffen, en fin lekeplass etc. På noen Airbnb har vi fått en liten velkomstpakke med f.eks frukt, jus, kjeks, vin. En norsk utleier hadde plukket markblomster og satt noen kakebiter i kjøleskapet. Ekstraservice som jeg ikke savner når det ikke er der, men er utrolig hyggelig når det er det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat