Tråd: Banner du?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-07, 17:23   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Banner du?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis man bruker hele spekteret i språket og ikke overdriver i vanlig dagligtale tror jeg folk lett legger merke til det når helt vanlige forsterkende uttrykk blir brukt.

Det var nettopp noe sånt jeg prøvde å si, men jeg mener at for eksempel ordet 'jævlig' uttrykker noe annet enn for eksempel 'forferdelig'. Det betinger dog at jeg kjenner personen og hvordan hun eller han ordlegger seg til vanlig.
Selv reagerer jeg ikke om noen bruker ordet 'jævlig' en gang i måneden (annet enn at jeg skjønner det er noe som er ille), men jeg synes det er en uting om noen sier at alt er 'jævlig godt' eller 'jævlig kult' hele tiden. Jeg håper virkelig at jeg tilhører den første kategorien, og ikke den siste.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat