Sv: Harry og Meghan
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Jeg vet, og det var mange tilbud om slikt.
Dog innbiller jeg meg at det burde være mulig også i UK? I det minste via sin mann...? Innleie av rådgivere? Samtaler med noen av de andre ørten kongelige/kongelige ektefeller av ymse slag i den familien?
(Igjen, så stoler jeg ikke på det de sier. Hun sier hun ikke fikk lov å få mental helsehjelp - mens Harry hadde egen psykolog på speed dial i samme periode. Hun sier hun ikke brukte klær med farger - det gjorde hun jo i massevis. Hun sier de andre ikke bruker klær i svake farger - det gjør de jo. Hun sier de ikke får matche - det er det mange eksempler på at de gjør. Hun sier hun ble fratatt pass - de reiste i samme periode på ferie til steder som krevde pass. Fikk aldri klemmer av bestemor/dronningen - bilder viser noe helt annet)
Han har to onkler og ei tante som er i samme stilling som ham selv, som yngre søsken av tronarvingen. Det burde være rollemodeller i massevis både for ham og kona, som kunne veilede i hvordan de kan ha en meningsfylt plass i kongehuset uten å ha hovedrollene. Og hvis han ser på onkel Andrew vet han også hvordan ting ikke skal gjøres ...