Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-23, 11:15   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry og Meghan

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg vet, og det var mange tilbud om slikt.
Dog innbiller jeg meg at det burde være mulig også i UK? I det minste via sin mann...? Innleie av rådgivere? Samtaler med noen av de andre ørten kongelige/kongelige ektefeller av ymse slag i den familien?

(Igjen, så stoler jeg ikke på det de sier. Hun sier hun ikke fikk lov å få mental helsehjelp - mens Harry hadde egen psykolog på speed dial i samme periode. Hun sier hun ikke brukte klær med farger - det gjorde hun jo i massevis. Hun sier de andre ikke bruker klær i svake farger - det gjør de jo. Hun sier de ikke får matche - det er det mange eksempler på at de gjør. Hun sier hun ble fratatt pass - de reiste i samme periode på ferie til steder som krevde pass. Fikk aldri klemmer av bestemor/dronningen - bilder viser noe helt annet)

Han har to onkler og ei tante som er i samme stilling som ham selv, som yngre søsken av tronarvingen. Det burde være rollemodeller i massevis både for ham og kona, som kunne veilede i hvordan de kan ha en meningsfylt plass i kongehuset uten å ha hovedrollene. Og hvis han ser på onkel Andrew vet han også hvordan ting ikke skal gjøres ...

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat