Tråd: Amsterdam
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-23, 12:52   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amsterdam

Jeg har en tilgodelapp fra KLM som må brukes opp i løpet av april, og såvidt jeg kan se, er det bare Amsterdam de flyr direkte til fra Oslo, så da blir vi vel nødt til å ta en tur dit, stakkar. Har bare vært én eneste gang i Amsterdam, og det nærmer seg 20 år siden og var en veldig kort helg der vi stort sett var på Tom Waits-konsert og ellers hang med kompisen min som vi bodde hos, så vi stiller med ganske blanke ark.

Vi var på Van Gogh-museet den gang, og vil sikkert tilbake, og så fant vi en nydelig sjokoladebutikk og en fabelaktig ostebutikk, og regner med at denslags er relevant nå også. Men hva bør man ellers gjøre? Og er det noen tips til hvor man bør bo (sånn ut over «sentralt», for det kommer vi jo til å gjøre uansett)?