Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-23, 16:08   #504
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

jeg tenkte litt på det mens jeg så videre og det jeg savnet mest var vel midtskillen a la Nick Carter på guttene. Jeg prøvde tenke på meg selv på UiB i 1995 og hadde ganske glatt hår og sideskill, så det stemmer nok. Er ikke alt jeg husker som er korrekt.

Jeg tenker nok mer på 1998-ish-håret da jeg så ut som Kristin Frogner i Hotell Cæsar med alle hårspennene og sommerfuglene i håret, og eller Kelly Taylor med kort hår og Clair Arnold i 90210 når hun laget tykke lyse striper i det mørke håret. Lite jeans og mye allværsjakke i 2995. Men også flanell, store smykker, eller chokerhalsbånd. Og stygge collegegensere.

Karamell er ikke aktiv