Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-23, 13:11   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ord som blir forkortet i dagligtale og skriftlig uformell konversasjon som har bl

Mensen og deo er gode eksempler på det jeg tenkte på ja. Matte og Gym også.
Jeg tenkte ikke så mye på slang egentlig. Da jeg var barn/ungdom brukte vi jo bænnaren (bensinstasjon) f.eks, og det ville jeg jo aldri sagt i dag (eller skrevet ). Men mannen min, som jo har en annen dialekt enn meg kunne nok sagt "benserten" fremdeles. Er det fordi jeg har flyttet. Eldste kan finne på å si "butta" om butikken, men jeg tror ikka han skriver det.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat