Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-23, 06:36   #5
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cøliaki: Tips og råd når man får besøk

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fria sine brød er de beste synes jeg. De ligger som regel i frysedisken. Angående mel så synes jeg ikke Schar er så bra, men Toro og Mølleren sine bakemixer er jeg fornøyd med.
Pappa uten gluten har mange gode oppskrifter. Jeg har boka hans, og de oppskriftene jeg har prøvd har gitt bra resultat.
https://pappautengluten.no/

Da lurer jeg på hva du prøvde med schar?

Alt mel er kastet ut herfra etter schar kom. Funker perfekt til bakst.

Du får komme å bake med meg en dag så kan vi bake emd schar så kan jeg se om du enda har samme mening om schar
Her er kanelboller tynne, jeg kjevler de tjukkere nå men får ikke lastet opp det bilde. Og har ikke bilde av pizzasnurrene som ble fantastiske sist helg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7ED37C99-764D-4957-B958-FC471425B646.jpg (18,8 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg E06A6148-99DF-4840-AF42-B5FEA224F2EA.jpg (20,2 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg 0C166707-79FA-4B73-B61B-3DCCFDBC1589.jpg (12,1 KB, 5 visninger)