Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-23, 08:21   #15
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Vi snakker pr stol her ja.
Stolene jeg sikler på koster 6900 kr ny, og 2000 kr brukt, iht finn-annonsen. De er fin, men aner jo ikke om de er gode å sitte i. Når jeg tråler finn håper jeg jo å finne noe til godt under 1000-lappen brukt, har aldri kjøpt nye stoler som koster over 1500 pr stk. Ikke at jeg har kjøpt så mange ganger da.

Hvilke stoler er det da? Kanskje noen kjenner til de og kan si noe om de er gode å sitte i.

Når de vi har ikke kan brukes lenger er jeg tilbøyelig til å betale 4-5000 per stk om det er de perfekte stolene. Det vil si at de skal være gode å sitte i, de skal helst ha regulerbar rygg, de må være god kvalitet i stoff og stopping, og de må passe perfekt hos oss. Det er mye penger, men da vil vi ha dem lenge, så jeg tenker ikke at det er et problem.

jeg liker å sammenligne det med hvor mye penger vi bruker på bil, som er hinsides mye mer enn vi gjør på møbler. Bilen brukes ikke noe mer enn spisestua, så om vi har råd til å sette av penger til dette så gjør jeg det.