Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-23, 13:19   #980
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg synes egentlig vinteren har blitt mer og mer sånn her etter at jeg har blitt voksen. Bare se ut av vinduet nå. Det der er vårsol, altså!

Jeg ser ikke sol. Jeg ser ikke himmelen. Jeg ser ikke alle de fjella jeg normalt skal se om jeg ser ut vinduet heller. Jeg ser de nærmeste, men ikke de bak. De nærmeste var også borte tidligere i dag. Også så jeg akkurat en brøyte og salte-bil.

Etter noen dager med mange plussgrader så har det blitt kjøligere her, kmbindert med nedbør, så det ervåt snø/slaps alle steder

Jeg angrer på at jeg tok joggessko i morges (det var 10 grader i går jo!) for jeg m nemlig over en parkeringsplass rimelig dekket i 5 cm slapsesnø for å komme til bilen. Det er et par cm mer enn det var imorges da jeg kom. Jeg har vanntette joggesko altså, men de er jo ikke så høye

Det snør/sludder stadig relativt tett (vips, der var de nærmeste fjella også borte igjen ja) og det blåser.

Vinter.

Sist redigert av Malama : 09-02-23 kl 13:34.
Malama er ikke aktiv