Sv: Gruffetråden 13
Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.
Malama: All sympati. Jeg hadde milelang tråd om eldstes mage for 10-13 år siden her. (og der gikk det opp for meg at jeg har vært omtrent hele livet til ungene mine!! )
Jeg tror min eldste unge var sånn rundt året når jeg forvillet meg inn hit. Han er konfirmant nå i vår, så FP har i stor grad vært en del av oppveksten til ungene mine også ja.
Litt mesengerprat med mannen ang denne telefonen fra lærer og enighet om en prat med henne om magen og trolig legetur førte til "vi bør snakke med eldste også"
For ja, vi har soverom vegg i vegg med badet. Vi vet at han er tidvis ganske løs i magen, det høres. Snakket med ham om det i helga, for da hadde vi hørt det helt tydelig, han mente at det var forbigående, men han skulle si fra om det vedvarte. Jeg vet jo egentlig at i så fall er det "periodisk forbigående"
Mulig det blir lav fodmap på hele familien (kan jo ikke påstå at magen til mannen min heller fungerer optimalt, men han regulerer det med kaffi da. Med nok kaffi så får han tømt den Men han plages ikke like mye av det da.) Jeg føler meg brått nesten uvanlig. Men min mage fungerer faktisk. Helt fint.