Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-23, 09:30   #230
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan være enig i at hun kanskje ikke har vært utsatt for kritikk hele livet, men hun har vært utsatt for utrolig mye medieoppmerksomhet, og veldig mye av en temmelig grafsete, ekkelt art. Syns også hun kan få litt slækk siden Ari tok livet sitt, og selv om pressen ikke tok livet hans, fikk han utrolig mye tyn og latterliggjøring og jeg tror han var en sårbar sjel.

Jeg er en sånn person som henger meg opp i hva folk sier. Når de sier "ungdom", så er det ikke det samme for meg om det viser seg at de var 25. Fakta må være korrekt om det skal benyttes i debatt. Jeg synes også det er vanskelig å skulle forholde meg til folk som gjør merkelig, uetiske og til og med ulovlige ting (som reklame for spill), uten at det skal gå an å debattere.

Jeg skulle feks også likt mer debatt om hvordan hun kan støtte alle tre barn inn i medias søkelys, og samtidig hevde at media er grusomt. Noen av barna gjør så mye på tiktok som mine barn aldri i verden hadde fått lov til, men man skal liksom kun applaudere. Hun sier en ting og gjør noe annet, på en rekke områder gjennom mange mange år. Det synes jeg er ugreit.