Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-23, 10:12   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et blandebatteri til kjøkken

Sånn slange ønsker jeg meg om jeg noen gang pusser opp kjøkkenet. I min oppvekst hadde vi det som separat enhet, slangen kom ut av benken, ved siden av det vanlige. Men om det kommer derfra eller fra samme opplegg er ikke så viktig, men fleksibiliteten av å kunne spyle fra en annen vinkel, den savner jeg. Det ville jeg prioritert.

Kokende vann og bobler er sånt som jeg "har lyst på" men ikke aner hvorfor. Vi har boblevannmaskin, i en periode var den mye brukt men nå i senere tid er det lite brukt, om det hadde vært mer brukt rett fra springen? aner ikke, det er jo ikke VANSKELIG å stappe ei flaske oppi den maskina heller, og vi bruker det flaskevis, for det er ikke et glass boblevann vi drikker, da lager vi brus. Vannkokerne brukes helle ikke så ofte, klart, vi koker opp vann til matlaging som kunne vært tatt rett fra springen og spart tid, men... om det er verd den investeringen? Neppe. Det virker bare gøy å ha. For oss. For andre er det sikkert mer brukt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat