Tråd: Tapet i stua
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-07, 08:02   #19
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapet i stua

Tapet er helt klart morsomt, pent og effektfult. Det var mye å velge mellom, også en hel del retro tapeter som var veldig tydelig 70-talls inspirert. De minnet meg vel mye om den lettere psykotiske stilen som var hjemme i huset vårt da jeg var barn. Stoooore mønster og spraglete farger.

I stua vår nå (og kjøkkenet når det blir ferdig) er stort sett alt hvit, så det gjorde seg helt klart med en kontrastvegg.

Jeg er rett å slett så fornøyd med oss at jeg tror vi må ta å legge ny strie i gangen til uka. Det tror jeg Juste kommer til å bli glad for når jeg forteller ham

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat