Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-23, 14:01   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med vel overstått Milf

Jeg sitter på hjemmekontoret og har overhørt tvillingene mine (som går i samme klasse, men allikevel kommer hjem litt etter hverandre) småprate og ha det hyggelig, i etasjen over meg Det er så deilig når søsken har en god relasjon! I går snakket vi sammen over morsdagsbrunchen og de hører til hver sin gjeng i klassen, med litt drama og de klarte å snakke om hvordan det var, uten at de anklaget hverandre og ingen av dem ble snurt. Det synes jeg var ganske bra, til å være 14 år!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv