Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-23, 08:04   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan behandle og vedlikeholde skjærefjøl i tre?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har jo - helt opplagt - ingen peiling, men hvorfor ville du heller brukt linolje enn parafin? Det kan se ut til at de som gir anmeldelser er enig med deg, men selv syns jeg det er litt skremmende at kluter man har brukt for å påføre linolje med, kan spontanantenne.

Det blir uansett Clas Ohlson, det er helt sikkert.

Masse ting kan selvantenne. Litt av grunnen til at skogbranner virkelig herjer i Australia er oljen i eukalyptustrærne. Linolje er et naturprodukt, parafin er et råoljeprodukt.

Syns for øvrig det høre rart ut at fjøla har gått opp i limingen. Lar du de ligge i vann? Hvis ikke ville jeg klaget.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat