Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-23, 21:11   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elsykkel - hvilken anbefaler du?

Jeg er på min andre Elride Prime fra Elsykkelbutikken som holder til i Trondheim, Hamar og Oslo. Veldig god sykkel tilpasset norske forhold med bakker. Jeg sykler til jobb 10 km hver vei hele året. Den første er nylig parkert etter å ha gått 12000 km. Motoren og batteriet har det aldri vært feil med, men nå var alt av slitedeler helt utslitte etter 3 vintre på salt, så hadde blitt nesten like dyrt som å kjøpe ny sykkel. Den nye var nedsatt til 20 000 siden det var fjorårets modell. For meg er det vesentlig at jeg har et verksted som kan sykkelen, tar service og har deler på lager i nærheten. Får ikke med meg sykkelen i bilen.