Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-23, 05:58   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.847
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

DNB og narkotika-referanse

Gidder ikke gi dem klikk, men VG har en sak om at DNB bruker bildet hvor Sophie E.s venninne holder en pose «OMO Color»:

– Dere føler ikke at annonsen er umusikalsk, siden det er spekulasjoner om at det kan være narkotika involvert i influencerens instagrambilde?

– I vårt bilde er det helt tydelig en husnøkkel som er avbildet. Bildet inneholder en referanse til et bilde som har blitt en stor snakkis denne uken. Vårt bilde er en kreativ inngang for å fortelle at vi setter av en milliard for å hjelpe unge inn i boligmarkedet.»

Ble oppmerksom på det gjennom en av mine Facebook-venner, som mente referansen til narkotika ikke er forenlig med en seriøs bank. Og med særlig tanke på forvaltning av penger for barn og unge.

Jeg er helt enig i det, og som kunde har jeg lagt inn en melding i nettbanken om hvordan jeg kan få flyttet barnas penger.

Hva synes FP om bruk av bruk av narkotikareferanser og bank? Useriøst eller bare humor?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat