Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-23, 20:21   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er enig enig med det siste du sier der input, men jeg synes de som bor øde også i tillegg til ferjer også skal betale flyreisene sine selv.

Ja, men det spørs jo hva man regner som øde. Tromsø er en by, tross alt. Det er noe annet enn å bo på i en kommune i gokk og kreve eget sykehus til 25.000 personer. Hvordan tør man i det hele tatt å føde på en fødeavdeling med under en fødsel i uka?

Jeg hater å være en som er mye borte fra jobb pga. sykdom. Trusselen om at jeg snart står uten inntekt om jeg ikke blir frisk fra lungebetennelsen jeg har hatt i fire (!!) måneder, gjør meg ikke raskere frisk. Tvert om. Jeg er glad for at jeg, da jeg fikk kreft, slapp å vurdere om jeg hadde råd til å prøve å bli frisk eller om det ville lønnet seg for familien min at jeg bare døde så familien min kunne få livsforsikring og beholde hjemmet sitt. For enkelte er det veldig små marginer. Om jeg ikke tar feil er det også slik at gode sykelønnsordninger bidrar til å holde sysselsettingen så høy som den er i Norge? Men det at det er utelukkende BRA at vi har sykepenger, foreldrepenger, omsorgsdager og uføretrygd er kanskje ingen upopulær mening, håper jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 19-02-23 kl 20:27.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat