Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-23, 16:27   #18
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Enig. Vi vil alltid ha ulike meninger om ting, og man kan lære av det hvis man lytter og respektere hverandre. Og i denne tråden får man virkelig sett hvor mange ulike meninger folk har.

Som er nyttig. Og jeg mener at folk bør bli flinkere til å tenke :whatever: og ikke ta ting personlig. Mulig det også er en unpopular opinion.

Jeg har feks katt som går ut og inn og bor i tettbygd strøk. Og gir beng i om noen synes det er noe som burde blitt forbudt, kjenner jeg.