Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-23, 10:23   #166
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Jeg har observert akkurat det samme. Det blir stadig vanskeligere å få foreldre til å bidra, mens forventningene til nivå på "tjenestene" (Idrettslag, korps, aktiviteter på skolen etc) ikke har gått ned i det hele tatt. Det går rett og slett ikke opp!

Jeg var lagleder og mannen min trener for et fotballag i 10 år. Det var mange med relativt høye krav til våre leveranser, uten å ha noe som helst forhold til at de også kunne bidra. (Noen av dem så ut til å tro at dette var godt betalte jobber. Vi fikk gratis parkering ved treningsfeltet og en treningsdress.)

Noen er selvsagt forhindret fra å kunne bidra, men det går faktisk ikke rundt hvis ingen kan gjøre noe noen gang. Da må prisen på deltakelse være en HELT ANNEN og da oppstår et helt annet problem.