Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-23, 20:23   #120
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Gamle professorar som trur dei kan trakke på alt og alle og seie akkurat kva dei vil, men som ikkje tåler det minste tilbakemelding på egen oppførsel.
Akkurat no har eg mest lyst til å seie opp jobben, men veit at eg ombestemmer meg når eg får tenkt meg litt om. Eg likar jo jobben min! Og alle kollegaene, bortsett frå han. Han har holdt på sånn i årevis og folk har berre funne seg i det, men eg nektar å blir snakka til på den måten, så eg sa fra til nærmaste leder. No har vi hatt eit møte (eg, han og nærmaste leder), men det gjorde berre alt verre. Eigentlig burde eg ta dette eit hakk opp til instituttleder, men eg veit rett og slett ikkje om eg orkar det helvetet som då kjem til å bli satt i gang. Eg veit det er mange som tenker det samme som meg, men det er antageligvis ingen som kjem til å tørre å seie dette "offentlig" til øverste leder.
Heldigvis går han av med pensjon om eit år, så det enklaste er nok å styre unna han det siste året....

Heia deg!

Det er vel derfor han holder på som han gjør. Dustemann.