Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-07, 12:29   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, nettopp. Du (og flere andre) bekrefter at hva dere synes om en handling er avhengig av hvem den går ut over. River man ned plakater for Venstre så er man en vandal, river man ned plakater for Frp er man en helt.

Jeg er ikke noe for en slik type tenkning. Jeg ønsker å reagere på handlingen. Jeg er feks imot dødsstraff, helt uavhengig av hva folk er dømt for.

Dette er jo prinsippielt, jeg skjønner at i denne bestemte saken så var det mer en tilfeldighet at ungene rev ned alle plakatene (og de var satt opp på private områder etc), men det jeg reagerer på er at Safran synes det er OK fordi det er Frp sine plakater. To feil blir ikke rett, uansett hvor lite man liker Frp så er det feil å drive med vandalisme.

Selvsagt. Hadde V stått inne for de samme holdningene som FRP, hadde jeg også samtykket til at noen fjernet styggedommen. På samme måte ville jeg fjernet lapper om dyreplageri, nazisme und zu weiter...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat