Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-07, 12:33   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan stemmer man blankt?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvorfor? Er det noen grunn for at muligheten til å vise sitt engasjement på denne måten skulle taes vekk? Rent bortsett fra at det kaster bort tiden til de som skal telle stemmer da .

Jeg husker ikke detaljene, og er ikke jurist, altså. Men jeg antar det var for å spare systemet og de stakkars tellerne.

Jeg var nemlig en ivrig stem-hva-du-vil-men-stem-pådriver for alle mine slabbedaskkompiser, og mente at det uansett var bedre å stemme blankt enn ikke å stemme. Og på et tidspunkt var det ikke lenger det.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat