Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-23, 20:39   #635
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Enig Input. Her har vi blåtur som frivillig sosialt arrangement på kveldstid. Det bruker å være gøy og vellykket, men jeg er glad det er frivillig ja. På det årlige personalseminaret på hotell er det alltid et semi-obligatorisk teambuildingsopplegg på ettermiddagen, etter det faglige programmet, og før middag. Det vrir jeg meg ofte unna, med en eller annen unnskyldning. Jeg er virkelig ikke glad i sånt. Men vi er over 90 ansatte i enheten, og de aller fleste deltar heftig og begeistret, så da greier de seg fint uten meg. Har jeg bestemt.