Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-23, 21:25   #29
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg klarte å bli innestengt på et toalett på ferie. Et lite toalett innerst, rett forbi kjøkkenet, på en bitteliten kafé på en øy i Hellas. Da jeg var ferdig ville ikke døren rikke seg, og jeg hadde hørt romestering utenfor, så jeg fikk det for meg at noen hadde plassert noe stort, som et kjøleskap eller en fryser, utenfor døren. Jeg turte ikke rope på hjelp, men hadde heldigvis med mobilen så jeg fikk ringt datteren min for hjelp. Hun kom, og fikk åpnet døren helt uten problem, siden det viste seg å være en skyvedør, og ikke en vanlig dør som svinger utover (som jo dører burde gjøre).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat