Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-23, 20:06   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er et passe stort barne-/ungdomsrom når man har en kjellerstue i tille

Jeg tenker at når man har en kjellerstue tilgjengelig gjør det ikke noe om rommet er veldig lite. Vår eldste har husets minste soverom. Jeg er ikke sikker på kvadratmeter, men det er ikke stort. Han har plass til en enkeltseng, nattbord, skrivebord og kommode. Til gjengjeld har vi stor kjellerstue så han har alltid vennebesøk der (dog kan jeg si det samme om de to andre barna våre og de har betydelig større soverom så det er tydeligvis ikke soveromstørrelsen som avgjør hvor de vil være).
Jeg stemte på det minste rommet. Selv om det er lite får man plass til det nødvendigste og de har da et annet oppholdsrom tilgjengelig.