Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-23, 21:09   #172
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Gruffer over lokal Power-butikk som aldri klarer å få noe rett. Først leverte de feil kjøleskap hos meg, og det var et styr å få fikset. Neste gang, når de skulle levere og montere innebygd stekeovn, hadde de ikke med seg verktøy til det. -Var jo en grunn til at jeg betalte for levering og montering.. Nå bestilte jeg ny telefon derfra. Forhørte meg med en selger først, og kom innom noen dager etterpå for å bestille med swap og deksel. Fortsatte bestillingen selv om denne selgeren plumpet ut med at det ble bra med ny telefon, så kunne jeg ta bilder av barnebarna. - Høh. Jeg er 47, har ikke et eneste barnebarn, og skal ikke ha det på mange mange år... Det fikk han i grunn beskjed om.

I ettermiddag kom melding om henting av telefonen. Jeg kom meg på bussen og dro til butikken. Joda, telefonen min var der, men dekselet jeg bestilte var ikke kommet. Så minte jeg på at jeg hadde bestilt swap. Men DET kunne jeg ikke få, nei. For det var det ingen som kunne fikse. Og da skulle jeg ha kommet mye før, så det ene mennesket som kunne det hadde vært der. -Min skyld som var så treig, altså. Men hentemelding ble sendt ut etter kl 18, og jeg var på plass før 19, så det fikk de ta ansvar for selv. Telefon fikk jeg nå uansett ikke, når jeg skulle ha Swap. Kunne jeg komme og hente i morgen i stedet. Da var han fyren kanskje der. Om han ikke var ute på øyene... Det var han jo kanskje. Så egentlig kunne de ikke si når jeg kunne komne tilbake og faktisk få telefonen jeg hadde bestilt og som de hadde lovet meg i dag. Jeg sa at i grunn var jeg ganske misfornøyd, og at jeg syntes dette var ganske dårlig av butikken. Det ble møtt med et skuldertrekk, og brydde tydeligvis fyren i kassa midt i ryggen.

Reiste hjem uten telefon, og skikkelig gruffete. Får ringe dem i morgen, og om de ikke klarer å levere da, får de beholde telefonen sin, for da gidder jeg ikke handle der mer.

Kaija er ikke aktiv