Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-23, 14:46   #467
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Aah, skjønner. Indeksbygget kjenner jeg godt, fra loft til kjeller (de var en gang i tiden kunde for meg da jeg solgte energi, så jeg har stått i kjelleren og studert fyrkjelene nøye. , pluss jobbet der etter at det ble renovert).

Dette var definitivt penere på utsiden enn Selvaagblokkene, men begge er forbilledlige når det gjelder plass og luft.