Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-23, 14:27   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turjakke - hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det blir ofte lange, strabasiøse turer, så det må være skalljakke med litt for. Og ikke anorakk for jeg blir svett og må ta av og på plagg.

Jeg kan ikke forstå at du trenger fôret skalljakke. Det er ikke rart du blir svett, om du går skitur i det. Jeg har aldri brukt skalljakke på skitur. Jeg går sånn sett bare dagsturer også. Men ok, i så fall, så har jeg en fantastisk skalljakke fra Peak Performance (kjøpt på Norwegian Outlet på Ålgård). Den er vinterfôret, men fjærlett og myk. Det er den mest behagelige goretexjakken jeg noen gang har hatt. Men jeg bruker den til slalom, ikke langrenn.

Ellers så har Twentyfour jakker i samme utførelse som anorakkene. Myke og behagelige, og ikke skalljakke i samme grad som goretex, dermizax og dets like. Men de er jo ikke vinterfôret.

Sist redigert av Niobe : 08-03-23 kl 16:01.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat