Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-23, 15:43   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turjakke - hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ikke veldig tykt altså. Norrønajakken er veldig tynn, og har ikke noe stoff på innsiden, men det har bergansjakken, så jeg synes den er bedre om vinteren. Jeg blir svett med en gang når jeg er i bevegelse, og like fort kald, så jeg trenger litt tjukkere jakke om vinteren. Og så vil jeg gjerne ha en som er litt lengre, så den ikke sklir opp når jeg har på sekk.

Ah, sånn ja. Jeg har en Haglöfsjakke som bare er ett, tynt lag, og den er litt lite lun, ja. Jeg tror du skulle tatt deg en tur på Peak Performance, for de hadde en del «halvtykke» skalljakker. Og som sagt, min er så mye mykere og mer bevegelig enn andre skalljakker jeg har hatt. Og ikke sånn «bråkete» og stiv i stoffet, som mange av dem er.