Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-23, 17:50   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den delte byen

Hvis færre og færre kan eller vil stille på dugnader, cuper, kioskvakter osv blir det nødvendigvis mindre penger til klubben og dermed mindre penger til lag, aktiviteter, proffe trenere. Hvis ikke foreldre stiller som trenere og lagledere og til andre oppgaver i klubben vil det ikke gå. Hvor skal pengene komme fra? Skal staten og kommune sponse alt? Med økede foreldrekrav om hvor proft opplegg alt skal være, fra kommunikasjon, fasiliteter og betalte trenere, samtidig som ingen vil stille opp. Jeg synes også det er litt fallitterklæring å si at fordi du er fattig, innvandrer, dårlig norskkunnskaper eller alenemor med mange barn, så kan man ikke informere om forventninger, kultur og stille krav? Jeg har stått på dugnad med blant annet afghanere som nettopp var flyttet fra mottak, med begrenset norskkunnskaper og som mann blant masse damer i kjøkkenteltet i tillegg. De var blitt informert om hva det gikk i av forventninger til deltagelse fra foreldre. Det er gratis å stille på hjemmekamper og min erfaring er at foreldre med bil fyller så mange biler man klarer, både til kamo og trening.
Da blir det for dyrt for mange, klubbene kan ikke drive uten inntekter.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat