Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-23, 09:09   #124
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vokst opp med sauer og kyr overalt (foreldrene mine bygde tross alt på en tomt skilt ut midt i et gårdsbruk. ). En av nabobøndene lot det gå sport i å la dyr og møkk plage naboer, men det var helt inngjerdet rundt vår hage, potetåker osv., så jeg tror ikke vi opplevde sauer i hagen ofte. (Kjøring av møkk opp og ned veien om morgenen 17. mai eller hvis en nabo hadde konfirmasjon, var derimot standard).

Jeg lurer på hva som skjer i hodet på slike. Om de forstår hva de gjør og hvor utrolig dumt det er. Vi måtte et år kjøre ut to lass møkk 1.pinsedag mens det var feiring i nabogrendehuset. Det var full krise på grunn av en vannlekkasje i løpet av natta så kjelleren var full og dyra sto med møkk opp over leggene. Men den hendelsen står fortsatt som noe av det kjipeste vi har opplevd. Nettopp fordi det setter så sterke spor og folk husker det så godt. Så å gjøre slik PÅ trass liksom. Det et så stappteit at jeg blir tom for ord.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat