Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-23, 21:50   #967
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

I dag lurer jeg på om det er dumt, og evt hvorfor, å ha passbildet sitt som profilbilde på Facebook? Jeg har nettopp fått nytt pass og ser ut som jeg dreper små barn og koker kaniner i kjelleren. Det er et helt hysterisk bra bilde

Jeg var helt latterlig høyrisikogravid, med alvorlig hjertesvikt, da mitt forrige passbilde ble tatt. Jeg var så oppblåst og hoven i ansiktet, at jeg mente meg ugjenkjennelig. Jeg ble like fornærma i passkontroll hver gang de ikke stilte spørsmål ved om det virkelig var meg.