Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-23, 17:50   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

De fleste synes vel det er fælt å sitte i fengsel? Og så tenker jeg at om man slutter å spise og isolere seg er det nødvendigvis ikke et valg man bevisst tar, men symptomer på sykdom, mulig psykisk sykdom.

Nei jeg tror ikke at folk flest gjør det bevisst nei. Men at noen kan gjør det for å slippe ut, tviler jeg ikke på. Og en psykolog som ble intervjuet om det sa jo også at han hadde blitt lurt. Selv om det nok er unntaket og ikke regelen da.

Jeg er overhode ikke tvil om at det å bli satt i fengsel og miste friheten sin er utrolig tungt psykisk (og heller ikke i tvil om at en den av dem som havner i fengsel allerede har det vanskelig psykisk).