Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-23, 14:14   #25
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.855
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunikasjon - kontekst

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ville i grunnen tatt for gitt at alle voksne folk jeg kjenner, dersom det faktisk var utkastelse det var snakk om, ikke faktisk hadde gjort noe GALT (hærverk, slåssing, stjeling), men at det hadde oppstått en enten veldig forvirrende situasjon eller det hadde skjedd en ganske gøy misforståelse. Og vært en interessant historie jeg ville hørt mer om.

Det blir litt som da jeg ble tatt med narkotika i tollen.

Det høres jo helt ellevilt ut helt til jeg legger til at narkotikaen hadde jeg fått fra tollvesenet for å være med på hundetrening. Da blir verden litt mer i vater igjen lizzom.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat