Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-23, 15:33   #328
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Videregående har vært det tøffeste for oss, jeg håper det snart snur. Min startet høstet 2022 , har skjønt de er mange som sliter.

Det er nøyaktig det som står i den artikkelen jeg linket til. Hvordan 06-kullet på et vis gikk direkte fra barneskolen til videregående på grunn av pandemien og at det er kritisk for veldig mange.

Jeg har en 05'er som har det STRÅLENDE på vgs. Men hun har ikke noe som helst kontakt med en eneste av de hun gikk i klassen med på ungdomsskolen. Hun er både ekstrovert og sosialt dyktig, så for henne er det å få omgås (mange) andre utrolig viktig. Og hun har virkelig funnet "gjengen sin". De går heller ikke i klassen hennes, men klassemiljøet beskriver hun som veldig godt allikevel. (Hennes mor sjokkeres en del over skolemiljøet, men det er bare "mitt" problem siden min klassereise føles ekstra lang nå.)

Knerten kjenner ingen som har søkt seg til samme vgs som han, men han har søkt en skole som ser ut til å passe hans sosiale profil med ekstrem presisjon. Vi håper (og tror) at han kommer inn.