Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-23, 11:54   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg lurer forresten litt på hva vi skal gjøre i forhold til mat på selve konfirmasjonsdagen. Konfirmasjonen er kl 14 og jeg, mannen og konfirmanten må være der 12.30 for bilder og generalprøve. Så da spiser vi og overnattingsgjestene frokost en gang mellom 9 og 10. Deretter er det ingen planer for mat før middagen 16.30, men det er fryktelig lenge å gå uten mat og når vi ramler inn døren litt over 15 etter seremonien kommer vi til å være utsultet. Hva kan jeg sette fram på bordet som er godt og enkelt, kan gjøres klart på forhånd slik at jeg bare trenger sette fram fat, ikke krever tallerken og bestikk og som stiller sulten, men ikke metter så mye at ingen orker middag? Lefseruller? Frukt? Salt snacks?

Jeg hadde laget klar noen fat med ostebiter, skinkebiter, en god salami skåret opp, druer, paprika, små kjeks, oliven etc. Tannpirker til forsyning. Lette ting som holder seg i kjøleskapet og bare kan settes frem når folk kommer også nibbler man. Lefseruller etc. er såklart også flott, men krever mer arbeid på forhånd. Men ha noe klart, ja, for folk kommer til å være sultne. Vi hadde bestilt egne sånne brett med småtteri til velkomstdrink da vi kom etter kirken, men egentlig lett å lage selv også hvis man ikke skal bake og styre med mye annet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat