Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-23, 14:18   #339
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jolie, Chablis og Blondie også.
Min 06-er opplevde et koronaskadd 10. årstrinn, der de i tillegg kom rett fra koronaungdomsskole og over til en ny åpenløsnings storskole, der alle kommunens ungdomsskoleelever ble samlet i en enorm mølje uten noen sosial trygghet i gamle vennebånd. Værsågod å funger i kommunens nye arkitektoniske stolthet, liksom. Det var helt krise, eller GTA, som min unge kalte det. Unger totalt uten styring, lærere uten kontroll, og en ledelse som ikke klarte å ta fatt. Vold, trakassering, mobbing, krenkelser, festovergrep, hærverk, mangel på respekt, alkohol-og narkotikamisbruk i ungdomsgruppa sjokkerte meg dypt. Jeg sa fra mange ganger. -Flere ganger enn ungen min visste om, både om ting som gjaldt mitt barn og andre. Mitt barn har nå kommet på en vgs et godt unna hjemkommunen, og stortrives heldigvis der. Det er bare såvidt kontakt med noen få gamlevenner, og fritiden tilbringes stort sett i skolebyen eller hjemme, heller enn i ungdomsmiljøet her vi bor. -Orker ikke mer av giftigheten her, får jeg høre.

Kaija er ikke aktiv