Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-23, 08:07   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bedring av rettsikkerheten i barnevernet (Endelig!!)

(Må først få lov å si at dette har vært en kjempegøy diskusjon for meg, synes det er morsomt når jeg lærer mye. Men har dessverre litt for dårlig tid til å drive på, så denne tråden har blitt hengende

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men hva mener du det skal bety i praksis? Jeg trenger litt teskjemating her.

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Barneverns- og helsenemnda fungerer som en domstol. Det er ingen større forskjeller mellom behandling der og behandling i tingretten.

Måtte google masse her - for jeg husket at jeg hadde lest om det. Fant en god oversikt over det de mente var svakheter her. MEN jeg greier ikke å finne det som jeg mente var hovedproblemet - for svak dokumentasjon, problemer med å overføre dokumentasjon, problemer med koordinering mellom nemdene (?) (Her må jeg i ærlighetens navn si at det er mulig jeg blander sammen med noen jeg kjenner som jobber i arkivet i en kommune, og hennes uttalelser om barneverkssaker. Ikke sakene i seg selv, men dokumentasjonen og behandlingen av den)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 26-03-23 kl 12:24. Årsak: Svar -> svak
him er ikke aktiv   Svar med sitat