Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-23, 19:21   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: AirTags -WTF??

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er jo hele konseptet med Airtags da…
De kobler seg til nærmeste iphone for å finne ut hvor de er, og sende signal om det til eieren. Uten å spørre først. Hvis en airtag er der du er og følger deg over tid vil du få en generisk melding om det på iphonen.

Men hvis den er din vil det stå <navn på dings> er lagt igjen, hvis den IKKE lengre er der du er.

Jeg vet jo hva konseptet er, men jeg trodde konseptet var at AirTags visste hvem som eier taggen og forholder seg til dem, og ikke bare forteller random folk med iPhone at «her er jeg, her er jeg!!». Med en haug med AirTags i omløp kan jo det bli rimelig irriterende i lengden liksom. Jeg har en kollega med taggs på det meste, men har aldri fått noe opp på telefonen min om dem.