Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-23, 17:30   #12
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å gjøre alene

Ting jeg liker å gjøre alene:
- Gå tur med lydbok eller podcast på øret
- Gå på ski, jeg er veldig dårlig, så det er få jeg greier å gjøre noe sammen med av fysisk aktivitet som krever at vi er ca like gode uten å bli stresset
- Mediatasjon (gjerne med instruksjon fra youtube)
- Synge (det gjør jeg veldig, veldig sjeldent sammen med andre )
- Gå på kafe, drikke kaffe, spise kake og lese bok
- Være på biblioteket

Ting jeg synes er ok å gjøre med "fremmede". Jeg er ganske sosial av meg, og er mye sammen med venner, men synes også at det å gjøre ting sammen med folk jeg ikke kjenner kan være sånn "halvselskapelig" hvis du skjønner hva jeg mener:
- Gå på kino
- Gå på arrangementer som forelesninger, folkebadstu, felles gåturer i regi av foreninger, gå på yoga på fritidshuset, ta en øl på pub fra en sosialgruppe på FB (jeg er med i en 2-3, men klart), høre på konserter