Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-23, 08:30   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har strikket Emma Steinbakken-genseren?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Si ifra hvis du skal strikke den, så kan du låne pinner i str 12 og/eller 15 av meg. Sånne pinner er helt håpløse, så det er ikke vits å kaste bort penger på å kjøpe hvis det kan lånes av noen i nabolaget.

Jeg strikket en sånn stor og fluffy genser til snuppa. Men en eller annen luring sa at halskanten lignet på en vagina, og etter det har den ikke blitt brukt.

Takk for tilbud om lån av pinner, det sier jeg ja takk til om jeg lander der, veldig snilt. Jeg er fremdeles litt usikker. Blant annet pga halsen .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat