Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-23, 08:51   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.088
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Har aldri sett eller hørt. Ungene kan den, på forespørsel. Jeg har åpenbart et stort talent for å ignorere fenomener og personer jeg synes er uinteressante, for jeg er stadig vekk i denne situasjonen, der folk mener jeg er kokett fordi jeg ikke aner hvem reality-stjerner er eller har hørt dårlige sanger.

Hvordan i all verden skulle jeg bli eksponert for denne hvis kidsa mine ikke setter det på? Det er jo ikke som om jeg browser tilfeldige greier på YT?

Men endelig tok jeg Jamie Tartt, da!

Takk. Jeg er visst også sånn. Jeg stenger ute utrolig mye som jeg ikke oppfatter som viktig for meg, og siden jeg ikke ser noe særlig på reality, så kjenner jeg tilnærmet ingen kjendiser lenger.

Ungene mine deler ting med meg når det er noe de tror jeg synes er morsomt/interessant. Dette var IKKE i den kategorien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat