Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 13:00   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pausemelding
Jeg har blitt veldig glad i NM. Og en av grunnene til det, er spenstige diskusjoner der meningene kan flyte fritt. De som bidrar til det er mange, men noen stikker seg frem. Madam Mim er vel kanskje den som tør å stå lengst fremme, rett i ryggen.

Nei, man skal ikke være ufin og ekkel. Det synes jeg aldri Madam Mim er. Krass, engasjert, åpen, modig. Ja. Av og til spydig, ganske ofte frekk. Men aldri ondskapsfull. Det kan man ikke si om en del av tilbakemeldingene til henne fra andre brukere. Når så forumledelsen velger å utestenge Madam Mim fremfor å reagere på de til dels stygge reaksjonene fra forurettede opponenter, blir hele forumet forringet for meg.

Jeg tar en pause sammen med Mim og en del andre. Stikker sikkert innom etterhvert for å se hvordan gamle kjente har det, men det må en holdningsendring til hos moderatorene før diskusjonene igjen blir snertne.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat